Bij Zoho gedijen ze het beste op creatieve vrijheid in alles wat ze doen: de producten die ze bouwen, de verhalen die ze vertellen en de ervaringen die ze creëren. Het is een...
Het Israëlische bedrijf CropX heeft voor Mobile XL gekozen voor de uitrol van Zoho One in 4 continenten. Zoho wordt ingezet voor de verkoop, support en financiële...
Wat als klantervaring niet bij de klant maar bij de medewerker begint? Dit stelde Roy Capon, CEO van Zone, voor op het exclusieve virtuele Summit van het Festival of...
Met vele jaren aan ervaring en ontwikkeling is Giel Hendrikx, innovatie manager van EuroParcs, van mening dat het basispunt van klantenservice de klantreis is. Giel verraadt ons...
We gebruiken allemaal veel verschillende applicaties en tools tijdens ons werk. En op sommige dagen zien we de bomen door het bos niet meer met alle diverse notificaties en...
Klanten zijn de bestaansreden van elk bedrijf. Een CRM-systeem (Customer Relationship Management) draagt bij aan dit cruciale aspect. Een CRM ondersteunt en beheert de dagelijkse...
Een interactie met de klantenservice is vaak een succes-of-verlies mogelijkheid voor een organisatie. Het is dan ook geen wonder dat 4 van de 5 klantenservice managers hun...
Vanaf 3 maart mogen de winkels weer open maar alleen op afspraak. Mobile XL heeft de plug-in voor uw website waarmee u snel en eenvoudig al uw klanten de mogelijkheid geeft om...
De chat en communicatie applicatie Zoho Cliq heeft een reeks functies die zijn ontworpen om werknemers en managers te helpen collega’s in een virtueel kantoor te volgen.
Omdat...
De volgende James Bond-film zou deze maand (april 2020) worden uitgebracht, ironisch genoeg getiteld No Time To Die.
Niemand zag deze pandemie aankomen en het is veilig om te...