Warning: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable in /www/wp-content/themes/siber/single.php on line 52
07jul

Uniek Customer Experience Platform by Zoho

Zoho lanceert twee nieuwe platformen. Commerce Plus maakt gebruik van Zoho’s software oplossingen voor klantervaringen, financiën, analyses en customer intelligence. Dit om bedrijven onderling te verbinden en een unieke ervaring te geven van een commerce experience platform.

Het Zoho Marketing Platform kan meer dan 20 verschillende marketingkanalen ondersteunen, waaronder websites, sociale media, evenementen, tekst, e-mail, advertenties, offline en vele andere.

Bedrijven worden tegenwoordig gedwongen om door de technologische jungle te navigeren om de juiste applicaties te vinden die nodig zijn om hun activiteiten uit te voeren. Dit is niet anders, en kan zelfs nog uitdagender zijn bij handelsondernemingen. Met Commerce Plus biedt Zoho één platform voor het runnen van een volledige handelsonderneming. Zodat bedrijven zich kunnen concentreren op dat wat belangrijk is voor hun succes. Gebouwd op Zoho One is Commerce Plus het besturingssysteem voor handelsorganisaties.

Het Commerce Plus-platform is geïntegreerd met Zoho’s Customer Experience-platform, waardoor bedrijven iedere bezoeker een gepersonaliseerde ervaring kunnen bieden door informatie te combineren met klantcontactmomenten.

Het stroomlijnt ook backoffice-activiteiten, waaronder orderbeheer, fulfillment-tools, verzending, labels, meldingen, voorraadbeheer, magazijnbeheer en meer. Integratie met Zoho Analytics levert ingebouwde rapporten en dashboards voor e-commerce en operations. Uniek is dat Zoho deze talloze inzichten biedt als standaard functionaliteit en niet als maatwerk.

Het marketingplatform wordt aangestuurd door Zoho MarketingHub, een nieuwe applicatie die inspeelt op de behoefte aan marketingcoördinatie tussen de verschillende kanalen binnen de digitale wereld. Het stelt marketeers ook in staat om gepersonaliseerde reizen voor prospects te maken. Op basis van hun verschillende tussentijdse reacties op de campagnes die hen aantrekken. Door deze persoonlijke reizen te ontwerpen en te automatiseren, kan gepersonaliseerde marketing op zeer grote schaal worden uitgevoerd. Journeys brengen gebruikerservaringen in kaart via meerdere kanalen die web-, sociale media, e-mail, mobiele en evenementmarketing onder andere bevatten.

Een typische marketeer goochelt dagelijks met verschillende applicaties over meerdere kanalen. Met ieder nieuw kanaal dat een marketeer toevoegt, wordt het proces steeds complexer. Zoho biedt volledig geïntegreerde applicaties voor ieder marketingkanaal. MarketingHub, dat is gebouwd op dezelfde technologiestack als onze andere marketing-apps, verzamelt en pre-integreert al deze applicaties over verschillende kanalen, waardoor marketeers zich kunnen concentreren op het maken van uitstekende campagnes in plaats van met marketingtools te experimenteren.

Wil je meer weten over Zoho MarketingHub of Zoho Commerce Plus neem dan contact op voor een vrijblijvende afspraak.

Leave a comment

Deze website gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie-gegevens worden verwerkt.

Categories
Call Now ButtonSnel contact