Zoho Books mobile
Zoho Books logo2

Zoho Books

Eenvoudig online boekhouden

Online accountingsoftware. Gemaakt voor het MKB

Zoho Books is een breed inzetbaar en gebruiksvriendelijk online boekhoudprogramma. Het is snel, krachtig en handig en zorgt dat je de controle houdt over de financiën van je bedrijf. Het kan je zelfs helpen om efficiënter met je financiële middelen om te gaan en op die manier te besparen.

Zoho Books is een slim boekhoudsysteem dat is ontworpen voor groeiende bedrijven. De software is intuïtief te gebruiken en helpt je om slimme beslissingen te nemen gebaseerd op data. Het vereenvoudigt en automatiseert administratieve taken zodat jij je kan concentreren op je bedrijf.

In tegenstelling tot de meeste systemen om je financiën mee te beheren, zit Zoho Books boordevol samenwerkingsfuncties, waarmee je anderen toegang kan geven tot de informatie die je wil delen.

Zoho Books Cashflow
Minimale inpanning, maximale output

Zoho Books stroomlijnt alle essentiële boekhoudtaken en maakt het mogelijk om alle soorten transacties vanaf hetzelfde platform te doen. Met dit systeem beheer je alle inkomsten en uitgaven en zie je nooit meer een onbetaalde factuur over het hoofd. Je kan altijd en overal facturen en offertes maken en versturen. Terugkerende facturen, betalingsherinneringen en automatische kosten worden geautomatiseerd met minimale tussenkomst.

Zoho Books maakt het financiële beheer van projecten makkelijk, waardoor je opdrachten en taken kan plannen en activiteiten kan volgen op ieder apparaat waarmee je inlogt. Zoho Books zorgt ervoor dat jij voor alle projecten de deadline haalt, zonder dat je constant bovenop de prioriteiten hoeft te zitten.

Volledig beeld

Om het allemaal nog beter te maken, is Zoho Books nauw geïntegreerd met Zoho Apps, wat betekent dat het programma meer kan oplossen dan enkel je boekhoudkundige uitdagingen. Zoho Books geeft je een volledig beeld van je zakelijke gezondheid en helpt je om in de toekomst betere beslissingen te nemen.

Invoer bankgegevens

Met Zoho Books importeer je alle bank- en creditcardtransacties en categoriseer je ze volgens de regels van uw bank. Dit bespaart niet alleen tijd, maar zorgt er ook voor dat je veilig werkt en in overeenstemming is met alle wetten en regels. Heb je toch nog ergens een papieren bonnetje van, maak er dan een foto van en boek ze in. Werk je met vooruitbetalingen, deelbetalingen en voorschotten? Ook die beheer je eenvoudig met en Zoho Books.

Personaliseren

Dankzij Zoho Books maak je gepersonaliseerde voor klanten die meegaan met je factuur. Ook de herinneringen om op tijd te betalen kan je personaliseren en de frequentie waarmee je die verstuurt, plan je in zoals jou dat het beste lijkt.

Geen obstakels tussen verkoop en administratie

Omdat Zoho Books is geïntegreerd met Zoho CRM, kan je het ook gebruiken om de kredietstatus van je klanten te volgen, nieuwe bestellingen te maken, informatie over productprijzen te krijgen en nog veel meer. Zo beschikken je salesteam en je administratieve afdeling zonder vertraging over dezelfde informatie.

Voorraadbeheer

Inkoop en verkoop hebben logischerwijs gevolgen voor de voorraad. De voorraad beheer je ook met Zoho Books, want programma geeft je realtime de status van je voorraad. Het maken en verzenden van inkooporders kost nauwelijks tijd en het systeem inventariseert automatisch inventarisatierapporten waardoor je precies weet wat je op voorraad hebt.

Zoho Expense
Online software voor het declareren van onkosten, zodat bedrijven het declareren en goedkeuren van onkosten kunnen automatiseren. Mobiele app voor indienen en goedkeuren.
Zoho Subscriptions
Behandel de levenscyclus van uw klantenabonnement van begin tot eind. Automatiseer terugkerende facturering, beheer abonnementen en ontvang elke keer op tijd betaald.
Zoho Inventory
Voorraadbeheersoftware voor groeiende bedrijven. Verhoog uw verkoop en houd elke eenheid bij met onze krachtige software voor voorraadbeheer, orderverwerking en voorraadbeheer.

Licentie Prijzen Zoho Books

Afhankelijk van je gebruik is er altijd een perfecte configuratie. Vraag advies voor jouw ideale configuratie.

Basic
€10per bedrijf / per maand
50 Contact opnemen
2 Gebruikers (1 Gebruikers + 1 Accountant)
5 Automatische Workflows
Bank Reconciliatie
Klantfacturen
Onkosten volgen
Projecten en Tijdoverzichten
TerugkerendeTransacties
Verkoop Goedkeuring
Budgetering
Zoho Sign Integratie
Rekeningen
Leverancier Credits
Reporting Tags
Aankoop Goedkeuring
Twilio Integratie
Standard
€20per bedrijf / per maand
Alles van Basic+
500 Contact opnemen
3 Gebruikers (2 Gebruikers + 1 Accountant)
10 Automated Workflows/Module
Rekeningen
Leverancier Credits
Reporting Tags
Aankoop goedkeuring
Twilio Integratie
Inkoop Orders
Verkoop Orders
Voorraadbeheer
Custom Domein
Professionele
€30per bedrijf / per maand
Unlimited Contact opnemen
10 Gebruikers
10 Automated Workflows/Module
Alles van Standard +
Inkoop Orders
Verkoop Orders
Voorraad beheer
Custom Domein

Probeer nu gratis de Zoho People Plus Suite

Zoho People Plus is een set van unieke applicaties, geïntegreerd in één suite. Het geeft uw personeel en uw HR-teams kracht. Elk HR-team kan nu veel eenvoudiger zijn werk doen en uw medewerkers maximaal ondersteunen.

Zoho CRM Plus banner

Exact-Zoho CRM-integratie
Call Now Button