Zoho Bugtracker
Zoho Bugtracker Icon

Zoho Bugtracker

Zoho Bugtracker: geen issue ontsnapt meer aan je aandacht

Zoho Bugtracker gebruikt intuïtieve dashboards en snelle aangepaste weergaven om bugs op te sporen, te organiseren en te beheren. Ontwikkelaars én eindgebruikers profiteren van vereenvoudigde tracking om controle te houden over hun huidige en toekomstige taken. En dankzij de ‘Kanban-weergave’ ziet iedereen welke bugs de prioriteit hebben.

Zoho Bugtracker biedt een interactief forum waar gebruikers de samenwerking kunnen stroomlijnen. Iedereen wordt over alle ontwikkelingen geïnformeerd wat ervoor zorgt dat alle neuzen dezelfde kant op staan en je maximaal gebruik kan maken van de talentcapaciteit van je bedrijf.

Omdat het projectbeheer zich op één locatie bevindt, vereenvoudigt Zoho Bugtracker taakbeheer en -controle en zorgt het halen van deadlines. Elke gebruiker heeft een rol met vooraf gedefinieerde rechten en op die manier worden bugs altijd aan de juiste persoon toegewezen en door de juiste persoon opgelost.

Zoho Bugtracker

Met Zoho Bugtracker ontsnapt geen bug nog aan je aandacht. Zodra er één opduikt, ontvang je een melding. Vervolgens kan je bugs eenvoudig organiseren en bijhouden. Je voegt gemakkelijk opmerkingen toe aan de bugs vanuit de mail of de app. Wanneer bugs worden aangemaakt, bijgewerkt of opgelost krijgen jij en je team daar per e-mail een melding van. Zo is ieders werk op elkaar afgestemd. Vanuit het systeem kan je ook je klanten over de voortgang informeren, zodat je nooit onrealistische verwachtingen wekt. Zoho Bugtracker is gemakkelijk te implementeren en te gebruiken, ook zonder diepgaande kennis van development.

Velden, statussen en workflow aanpassen

Zoho Bugtracker bevat een heel arsenaal aan standaardfuncties die je allemaal gemakkelijk aanpast om ze specifiek op jouw behoeften af te stemmen. Breng bijvoorbeeld bugs is beeld zoals jij dat wil. Bewerk en herschik eenvoudig de standaardvelden, of maak nieuwe velden, zoals een tekst-, numeriek of datumveld, om bugs eenvoudiger te classificeren. Ook de statussen waarin een bug zich kan bevinden, kun je wijzigen. En met aangepaste workflows geef je individuele workflows per project op. Binnen een handomdraai pas je een workflow aan of voeg je een nieuwe toe.

Ernst en meldingen instellen

Bugs verschillen nogal van elkaar in de hoeveelheid problemen die ze veroorzaken. In BugTracker stel je gemakkelijk de ernst van een bug in: klein, groot of kritiek. Dat een kritieke bug direct moet worden opgelost, spreekt voor zich. Aan de andere bugs koppel je eenvoudig een herinnering, zodat de persoon die het probleem op moet lossen bijvoorbeeld dagelijks of wekelijks een reminder krijgt.

Perfecte link met andere Zoho-producten

Zoho Bugtracker werkt uiteraard uitstekend samen met de andere Zoho-producten. Klanttickets binnen Zoho Desk kunnen onmiddellijk als bugs worden ingediend en doorgegeven aan Zoho Projects voor evaluatie, planning en oplossing.

Zoho Desk
De multichannel helpdesk software maakt support via o.a. web, chat, whatsapp, e-mail en socialmedia eenvoudig.
Zoho Assist
Vanuit je helpdesk software direct toegang krijgen tot de computer van je klant. Voor snelle oplossingen.
Zoho Projects
Alround projectmanagement oplossing creëert overzicht en stuurt de organisatie bij complexe projectprocessen

Licentie Prijzen Zoho Bugtracker

Vraag advies voor jouw ideale configuratie.

 

Gratis
GRATIS
5 gebruikers
5 klantgebruikers
1 project
Bugtracking
Gebruikersbeheer
Gebruikers importeren (CSV en Jira)
Interactieve feeds en chat
10 MB aan opslagruimte
Standard
3per mdw/maand
10 projecten
5 projectsjablonen
5 GB aan opslagruimte
Tijdregistratie
Bugrapporten
Gamescope
Bugstatus en workflow
Bugs exporteren
Bugs toevoegen via e-mail
Premium
8per mdw/maand
Onbeperkt aantal projecten
20 projectsjablonen
100 GB aan opslagruimte
SLA
Aangepaste velden
Bedrijfsregels
Github- en Bitbucket-integratie
Roostergoedkeuring
Aangepaste meldingen
Aangepaste weergaven
Webhooks
Aangepaste functies

Probeer nu gratis de Zoho People Plus Suite

Zoho People Plus is een set van unieke applicaties, geïntegreerd in één suite. Het geeft uw personeel en uw HR-teams kracht. Elk HR-team kan nu veel eenvoudiger zijn werk doen en uw medewerkers maximaal ondersteunen.

Zoho CRM Plus banner

 

 

Call Now Button