Zoho SalesIQ

Zoho SalesIQ

Eenvoudige livechat voor klantensupport
en groei van de organisatie

Online livechat, bezoekers analyseren, volgen en professioneel te woord staan

Bepaal de geografische locatie van uw bezoekers.

Geolocatie is een van de belangrijkste onderscheidende kenmerken als het gaat om het betrekken van uw websitebezoekers. Kom op strategische wijze in contact met potentiële klanten dankzij gepersonaliseerde aanbiedingen en kortingen op basis van hun locatie. Stuur potentiële klanten naar uw dichtstbijzijnde verkooppunt, begroet ze in hun eigen taal en plan marketingactiviteiten door u te richten op geografische locaties met grote aantallen bezoekers.

Identificeer nieuwe versus terugkerende bezoekers
Zet uw websitebezoekersinformatie om in inzichten. Gebruik deze om potentiële klanten tijdens hun volgende bezoeken te betrekken.

Imponeer terugkerende bezoekers door een gepersonaliseerdere ervaring te bieden. Spreek bezoekers aan bij hun naam, en vraag hun chatgeschiedenis en vorige webpad op. Een goed gestructureerd gesprek met een terugkerende bezoeker kan dankzij relevante inzichten leiden tot meer verkoop.

Proactieve chat op basis van activiteit
Proactief betrokken bezoekers zijn vijf keer sneller geneigd om iets te kopen ten opzichte van een gemiddelde bezoeker. Stuur meldingen voor potentiële klanten in de categorie 'hot' in realtime naar uw agents wanneer bepaalde acties op uw website worden uitgevoerd.

Maak vooraf bepaalde regels zoals tijd op website of bezoekerslandingspagina om bezoekers op proactieve wijze te betrekken via geautomatiseerde live chat. Ontvang een melding wanneer een nieuwe grote klant uw website bezoekt.

Gepersonaliseerde chat
Hebt u ooit een verkoophulplijn gebeld of naar uw favoriete verkoper gevraagd omdat hij/zij u de beste aanbiedingen van de dag geeft? Raad eens!

U kunt dat nu zelfs doen in de live chat! Uw potentiële klanten zullen daar blij mee zijn! Bepaal de agents voor de lijst, voeg een kort overzicht met hun specialiteiten toe en laat uw potentiële klanten kiezen met wie ze willen chatten.

Zet uw website nu echt om in een hulpmiddel om leads te genereren

Het volgen van websitebezoekers is essentieel voor gerichte betrokkenheid voor zowel nieuwe als terugkerende bezoekers. U hebt toegang tot een inzichtelijke bezoekerslijst van AL uw bezoekers, geprioriteerd op hun score. Personaliseer de betrokkenheid van uw potentiële klanten door hun websitegedrag en de pagina’s waar ze interesse in hebben getoond te analyseren. Voer een effectieve follow-up uit met slimme notities.

Bepaal de regels voor uw ideale potentiële klanten (‘hot’, ‘warm’ en ‘cold’) door hun interesses op uw website te begrijpen. Maak uw leadscores gerichter door elementen te gebruiken zoals verkeersbron, huidige pagina van bezoeker, land en 20 andere criteria gebaseerd op het gedrag dat de mate van interesse van de bezoeker bepaalt.

Zoho SalesIQ leadscoring

Licentie Prijzen Zoho Assist

Een passende oplossing voor iedere organisatie. Vraag advies voor jouw ideale configuratie.

Basic
17pers / mnd
Inclusief 3 operators
Volg en betrek 50.000 bezoekers per maand
Voeg SalesIQ toe aan 3 websites
Mobiele ondersteuning
1000 chatsessies per maand
Aangepaste chatbots
Onbeperkte opslag
+3 operatoren meegeleverd
Volg en betrek +50.000 bezoekers per maand
Voeg SalesIQ toe aan +3 websites
+3 afdelingen
Onbeperkt aantal chatsessies
Audiogesprek
Inzichtelijke rapporten
Ondersteuning voor de vertaling van chat
Professional
53pers / mnd
5 operatoren meegeleverd
Volg en betrek 100.000 bezoekers per maand
Voeg SalesIQ toe aan 5 websites
5 afdelingen
Onbeperkt aantal chatsessies
Aangepaste chatbots
Audiogesprek
Inzichtelijke rapporten
Onbeperkte opslag
+5 operators meegeleverd
Volg en betrek +100.000 bezoekers per maand
Voeg SalesIQ toe aan +5 websites
Ondersteuning voor de vertaling van chat
Enterprise
116pers / mnd
10 operators meegeleverd
Volg en betrek 200.000 bezoekers per maand
Voeg SalesIQ toe aan 25 websites
Onbeperkt aantal chatsessies
Aangepaste chatbots
Audiogesprek
Ondersteuning voor de vertaling van chat

Probeer nu gratis het Zoho Unified Customer Experience Platform

Bedien de klant op zijn wenken in ieder stadia van de customer life cycle en maak van hen een ambassadeur van je merk. De Ferrari onder de CRM oplossingen. De ultieme versie van de Zoho Sales en Marketing mogelijkheden.

Zoho CRM Plus banner
Call Now ButtonSnel contact