
Zoho SalesIQ
Eenvoudige livechat voor klantensupport
en groei van de organisatie
Online livechat, bezoekers analyseren, volgen en professioneel te woord staan
Bepaal de geografische locatie van uw bezoekers.
Geolocatie is een van de belangrijkste onderscheidende kenmerken als het gaat om het betrekken van uw websitebezoekers. Kom op strategische wijze in contact met potentiële klanten dankzij gepersonaliseerde aanbiedingen en kortingen op basis van hun locatie. Stuur potentiële klanten naar uw dichtstbijzijnde verkooppunt, begroet ze in hun eigen taal en plan marketingactiviteiten door u te richten op geografische locaties met grote aantallen bezoekers.
Identificeer nieuwe versus terugkerende bezoekers
Imponeer terugkerende bezoekers door een gepersonaliseerdere ervaring te bieden. Spreek bezoekers aan bij hun naam, en vraag hun chatgeschiedenis en vorige webpad op. Een goed gestructureerd gesprek met een terugkerende bezoeker kan dankzij relevante inzichten leiden tot meer verkoop.
Proactieve chat op basis van activiteit
Maak vooraf bepaalde regels zoals tijd op website of bezoekerslandingspagina om bezoekers op proactieve wijze te betrekken via geautomatiseerde live chat. Ontvang een melding wanneer een nieuwe grote klant uw website bezoekt.
Gepersonaliseerde chat
U kunt dat nu zelfs doen in de live chat! Uw potentiële klanten zullen daar blij mee zijn! Bepaal de agents voor de lijst, voeg een kort overzicht met hun specialiteiten toe en laat uw potentiële klanten kiezen met wie ze willen chatten.
Zet uw website nu echt om in een hulpmiddel om leads te genereren
Het volgen van websitebezoekers is essentieel voor gerichte betrokkenheid voor zowel nieuwe als terugkerende bezoekers. U hebt toegang tot een inzichtelijke bezoekerslijst van AL uw bezoekers, geprioriteerd op hun score. Personaliseer de betrokkenheid van uw potentiële klanten door hun websitegedrag en de pagina’s waar ze interesse in hebben getoond te analyseren. Voer een effectieve follow-up uit met slimme notities.
Bepaal de regels voor uw ideale potentiële klanten (‘hot’, ‘warm’ en ‘cold’) door hun interesses op uw website te begrijpen. Maak uw leadscores gerichter door elementen te gebruiken zoals verkeersbron, huidige pagina van bezoeker, land en 20 andere criteria gebaseerd op het gedrag dat de mate van interesse van de bezoeker bepaalt.

Licentie Prijzen Zoho Assist
Een passende oplossing voor iedere organisatie. Vraag advies voor jouw ideale configuratie.
