Met Zoho Social besteed je minder tijd aan het plaatsen van berichten en het volgen van reacties. Daardoor houd je meer tijd over aan belangrijke zaken. Plan alle berichten voor alle sociale kanalen tegelijk in vanaf één locatie. Blijf altijd aanwezig op social media, zelfs als je er niet bent.
Met Zoho Social bouw je op een eenvoudige manier aan uw zichtbaarheid, naamsbekendheid en branding op sociale media. Zoho Social is een compleet platform voor het beheer van zakelijke sociale media kanalen. Beheer meerdere kanalen, plan een onbeperkt aantal berichten, monitor zoekwoorden en werk samen met je team, allemaal vanuit één dashboard.
Je leert je doelgroep kennen en weet hoe je het best met je doelgroepen communiceert dankzij de rapportages van Zoho Social. Het programma biedt kant-en-klare rapporten, maar maatwerk is ook mogelijk op basis van de statistieken die voor jou belangrijk zijn. De diepgaande statistieken geven je alle context die je nodig hebt.
Kleine moeite, grote aanwezigheid
Van het plannen en publiceren van inhoud op meerdere manieren tot het maken van intuïtieve rapporten en het reageren op wat belangrijk is: Zoho Social heeft alle tools om je bedrijf sterk voor het voetlicht te brengen op social media. Zoho Social zorgt ervoor dat je meer aanwezig bent op de kanalen die je doelgroep aanspreken op de tijdstippen dat je doelgroep er ook is. Publiceer je beste beelden, houd je favoriete hashtags in de gaten en plaats content die gebruikers genereren direct door vanaf je desktop.
Publicatieagenda
De publicatieagenda geeft je volledige controle over de flow van je berichten. Je plant berichten voor de toekomst en sleept ze eenvoudig naar een ander tijdstip of medium als dat nodig is. Voor verschillende merken, producten of diensten kun je verschillende planningen maken. Met de publicatieagenda werk je nauw samen met je marketing- en communicatieteam om gezamenlijk de beste contentstrategie te ontwikkelen.
Altijd op de hoogte
Met een overzichtelijk dashboard houd je de belangrijkste zoekwoorden, hashtags, productrecensies en meer in de gaten. Je ontdekt nieuwe leads en leest wat mensen vertellen over jouw bedrijf en jouw merken. Zo krijg je veel waardevolle informatie waar je bedrijf zijn voordeel mee doet.