Warning: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable in /www/wp-content/themes/siber/single.php on line 52
07jul

Zoho CRM is uitgeroepen tot de winnaar van PCMag’s Business Choice Awards 2019

We zijn verheugd aan te kondigen dat PCMag, een van de toonaangevende online technische tijdschriften, Zoho CRM als de winnaar heeft gekozen van hun 2019 Business Choice Awards voor CRM. De prijs komt nadat PCMag, ook Zoho had benoemd als de 2019 Editor’s Choice CRM. Zoho is zeer trots op de Business Choice Award omdat deze komt van onze kritische gebruikersgroep. Welke al zolang tevreden met Zoho werkt.
Zoho CRM ontving de hoogste algemene tevredenheidsclassificatie (7,4) en behaalde het zeldzame onderscheid dat zij het enige merk was dat een positieve Net Promoter Score (NPS) behaalde bij alle andere leveranciers in vergelijking. We zijn ongelooflijk trots en nederig door de liefde die de lezers van PC Mag ons hebben getoond.

De Editors Choice voor CRM prijs samen met de Business Choice voor CRM prijs bevestigd de inspanningen van Zoho in de afgelopen jaren. De inspanningen op het gebied van mobiele toepassingen hebben zeker zijn vruchten afgeworpen, net als Zoho’s integratie met e-mail en sociale netwerken. Lezers beoordeelden dit als het beste voor betrouwbaarheid, lead capture, aangepaste rapporten en workflow- de belangrijkste onderdelen van alle categorieën die er toe doen op het gebied van CRM.
Hier zijn enkele hoogtepunten uit de onderzoeksresultaten

-Zoho was de meest aanbevolen CRM-software van de respondenten van de PCMag-enquête met een score van 8,0, waarmee ze eenvoudig Salesforce en andere top CRM-leveranciers verslaan.

Waarschijnlijkheid om Zoho aan te bevelen

-Zoho CRM scoorde ook 8,0 of hoger in categorieën zoals Betrouwbaarheid, Integratie van Email Providers, Lead Capturing, Email Tracking en Social Media Integration. Geen enkele andere leverancier slaagde erin om een score van meer dan 8,0 in een van deze categorieën te behalen.

-Zoho CRM’s hoog gewaardeerde mobiele iOS- en Android-apps ontvingen de maximumscore van 8.5, waarbij Salesforce en Microsoft Dynamics de tweede plaats op afstand deelden met een score van 6.6, op de voet gevolgd door Oracle met 6.5. De topscore van Zoho voor mobiele apps had de grootste marge onder alle andere categorieën in de enquête.

Zoho-CRM-Mobiele App functies

-Zoho CRM’s transparante prijzen en onverslaanbare waarde werden goed ontvangen door de respondenten, waardoor het de eerste keus was met een score van 8,2, gevolgd door Microsoft Dynamics op 6,4 en NetSuite op 6,0.

Zoho-CRM-Software-Licentie Kosten

Dit is het