Jira integratie met Zoho Desk
Jira is een issue-trackingsoftware waarmee je problemen op een agile manier kunt volgen, oplossen en beheren. Zoho Desk is een ticketsysteem dat organisaties helpt bij het beheren van hun klantenservice. Door Jira te integreren met Zoho Desk, versterk je beide oplossingen en verbeter je de samenwerking.
Waarom een Jira integratie met Zoho Desk?
Met de integratie van Zoho Desk en Jira stromen gegevens automatisch tussen beide platforms, waardoor handmatig werk wordt verminderd en de kans op fouten afneemt. Tickets die in Zoho Desk worden aangemaakt, worden automatisch gesynchroniseerd naar Jira en vice versa. Met de integratie zorg je ervoor dat je teams altijd op de hoogte zijn van alle tickets, ongeacht de applicatie waarin ze zijn aangemaakt!
Voordelen van de integratie
- Verminder handmatig werk en minimaliseer fouten
- Zorg voor een nauwe samenwerking tussen gebruikers van Jira en Zoho Desk
- Ontvang meldingen in Zoho Desk bij statusupdates of opmerkingen in Jira
- Bespaar tijd door automatisering van gegevensoverdracht
- Houd alle communicatie over tickets en issues op één plek
- Krijg meer inzicht in de voortgang van tickets
Standaard oplossing
Met de standaardintegratie tussen Zoho Desk en Jira kun je jouw Zoho Desk-omgeving koppelen aan jouw eigen Jira-omgeving. Deze integratie biedt alle basisfunctionaliteiten van beide systemen. Inhoud van Jira-tickets wordt automatisch gekopieerd naar de bijbehorende Zoho Desk-tickets, zodat beide systemen over identieke ticketinformatie beschikken. Wijzigingen in inhoud, opmerkingen, bijlagen en ticketstatus worden in realtime gesynchroniseerd en weergegeven in het corresponderende Zoho Desk-ticket, en vice versa. Deze standaardintegratie is uitstekend geschikt voor intern gebruik binnen organisaties.
Maatwerk oplossing
De maatwerkoplossing van Zoho Desk en Jira stelt jouw bedrijf in staat om je Zoho Desk-omgeving te koppelen aan de Jira-omgeving van jouw klant. Met deze integratie worden tickets ook automatisch overgezet van Jira naar Zoho Desk. Tijdens het proces bepalen we samen welke velden moeten worden gesynchroniseerd tussen Zoho Desk en Jira, en welke niet. De exacte functionaliteit en de werkwijze tussen de twee systemen kunnen worden aangepast op basis van jouw wensen. Deze maatwerkintegratie is uitstekend geschikt voor externe integraties.
Vraag en antwoord
- Waarom Zoho Desk en Jira integreren?
Met de integratie van Jira en Zoho Desk stromen gegevens automatisch tussen beide platforms, waardoor handmatig werk wordt verminderd en de kans op fouten afneemt.
- Hoe wordt data uitgewisseld tussen Zoho Desk en Jira?
Tickets uit Zoho Desk worden automatisch gesynchroniseerd met Jira en vice versa. Updates van een ticket in één systeem worden ook in het andere systeem doorgevoerd, zodat beide teams altijd over actuele informatie beschikken.
- Hoe lang duurt de integratie?
Dat hangt af van je systemen en wat je wilt tweaken. Geen zorgen, wij als integratiespecialisten, helpen je snel op weg.
- Hoe veilig is de integratie?
Geen stress, safety first! Zowel Jira als Zoho hebben strenge beveiligingsmaatregelen. Wij zorgen ervoor dat jouw integratie op het hoogste level is qua data safety.
- Kan de integratie worden aangepast aan mijn bedrijfsbehoeften?
Uiteraard! Als integratiepro’s finetunen we deze koppeling, zodat het precies past bij jouw business.