Zoho Desk: Hét alternatief voor Zendesk
Overweeg je om over te stappen op nieuwe helpdesksoftware? We laten je graag zien waarom Zoho Desk het ideale alternatief is voor Zendesk en hoe het je kan helpen efficiënter te werken, kosten te besparen, en de productiviteit te verhogen.
Dé alternatieve optie voor Zendesk
Zoho Desk is het beste alternatief voor Zendesk dankzij het uitgebreide aanbod. Zoho Desk biedt namelijk een veel completer pakket dan Zendesk, dat essentiële functies mist, waardoor je vaak afhankelijk bent van integraties van derden. Met Zoho Desk bespaar je zowel tijd als geld, terwijl je profiteert van een alles-in-één oplossing die al je behoeften dekt.
Kostenbesparend alternatief
Met de overstap van Zendesk naar Zoho Desk kies je voor een kostenbesparend alternatief. Bij Zendesk zijn niet alle kanalen standaard inbegrepen. Functies zoals live chat en telefonie moeten vaak apart worden aangeschaft. In tegenstelling hiermee biedt Zoho Desk deze kanalen direct aan, zonder extra kosten. Bovendien beschikt Zoho Desk over extra functies, zoals voorgestelde artikelen, iets wat bij Zendesk niet mogelijk is. Met Zoho Desk kun je dus een naadloze service-ervaring bieden over meerdere kanalen, zonder onverwachte kosten.
Productiever alternatief
Met de overstap van Zendesk naar Zoho Desk kies je voor een productiever alternatief. Zoho Desk categoriseert tickets automatisch op basis van factoren zoals ticketstatus, prioriteit, klanttype en vervaldatum. Dit zorgt voor een duidelijker en overzichtelijker werkomgeving voor je medewerkers, waardoor hun productiviteit aanzienlijk toeneemt. Ze verspillen minder tijd aan het zoeken naar de juiste tickets om op te pakken. Deze functionaliteit biedt Zoho Desk wel, maar ontbreekt bij Zendesk.
Efficiënter alternatief
Met de overstap van Zendesk naar Zoho Desk kies je voor een efficiënter alternatief. Zoho Desk maakt automatisering via workflows en SLA’s bijzonder eenvoudig. Zoho Desk biedt daar bovenop een gebruiksvriendelijke drag-and-drop builder, waarmee je zonder technische kennis eenvoudig kunt automatiseren. Waarom moeilijk doen als het ook makkelijk kan?
Antwoorden op je vragen
- Wat is Zoho Desk?
Zoho Desk is een cloud-gebaseerde helpdesk software oplossing die bedrijven helpt hun klantenservice te beheren en te optimaliseren.
- Wat onderscheidt Zoho Desk van alternatieven?
Zoho Desk geeft je direct de informatie die je nodig hebt, zonder dat je hoeft te zoeken. Het is ontworpen om zowel de ervaring van agenten die het dagelijks gebruiken, als die van eindgebruikers, te verbeteren.
- Wat zijn de voordelen van Zoho Desk?
Zoho Desk biedt een intuïtieve gebruikersinterface die perfect is voor supportteams van elke grootte. Het is ook eenvoudig te integreren met andere tools, zoals je CRM-software, en dat alles tegen een betaalbare prijs zonder verborgen kosten.
- Welke software biedt de meest complete oplossing?
Om Zendesk volledig te benutten, heb je meerdere applicaties nodig. Bij Zoho Desk is dit niet het geval, aangezien alles geïntegreerd is in één oplossing.
- Welke software oplossing is voordeliger?
Zoho Desk is de meest voordelige optie. De meest uitgebreide versie is zelfs bijna drie keer zo goedkoop als die van Zendesk. Door over te stappen naar Zoho Desk bespaar je dus duidelijk meer.