Inzicht met analytics en dashboards

De analytics en dashboards van Zoho CRM bieden realtime inzichten in verschillende zakelijke activiteiten. Of het nu gaat om het analyseren van leads, het verkrijgen van inzicht in deals, of het monitoren van activiteitenstatistieken en e-mailprestaties.

Breng de prestaties van jouw bedrijf in kaart

Met Zoho CRM krijg je toegang tot krachtige tools zoals KPI-meters, interactieve grafieken, vergelijkingstabellen, salestrechters, target meters en stages. Deze inzichten helpen je om marketingcampagnes en teamprestaties beter te analyseren en optimaliseren. Of je nu trends wilt volgen, doelen wilt bijhouden of je voortgang wilt vergelijken, Zoho CRM biedt alles wat je nodig hebt om onderbouwde beslissingen te nemen en je zakelijke successen te vergroten. 

Voordelen Analytics en Dashboards

  • KPI’s bieden een duidelijk overzicht van essentiële salescijfers
  • Ontvang waardevolle inzichten van je leads, contactpersonen, campagnes en meer
  • Vergelijk je actuele salesprestaties met de verwachte trends
  • Vergelijk verschillende meetgegevens met behulp van een vergelijkingstabel
  • Visualiseer salesprocessen, analyseer conversiepercentages en identificeer knelpunten

Geef je data vorm met grafieken    

Met Zoho CRM visualiseer je eenvoudig je salesinzichten, zoals cirkeldiagrammen of heatmaps. Je hebt de vrijheid om uit diverse diagramstijlen te kiezen, of je nu een grafiek wilt maken van een bestaand rapport of direct een nieuwe wilt creëren zonder een rapport te selecteren. Gebruik vooraf gedefinieerde sjablonen om het grafiektype te vinden dat het beste bij jouw gegevens past.

Wil je meer informatie over de analytics en dashboards functie van Zoho CRM? Neem een kijkje op de Zoho Website.