Inzicht met analytics en dashboards binnen Zoho CRM
De analytics en dashboards van Zoho CRM bieden realtime inzichten in verschillende zakelijke activiteiten. Of het nu gaat om het analyseren van leads, het verkrijgen van inzicht in deals, of het monitoren van activiteitenstatistieken en e-mailprestaties.
Breng de prestaties van jouw bedrijf in kaart
Met Zoho CRM krijg je toegang tot krachtige tools zoals KPI-meters, interactieve grafieken, vergelijkingstabellen, salestrechters, target meters en stages. Deze inzichten helpen je om marketingcampagnes en teamprestaties beter te analyseren en optimaliseren. Of je nu trends wilt volgen, doelen wilt bijhouden of je voortgang wilt vergelijken, Zoho CRM biedt alles wat je nodig hebt om onderbouwde beslissingen te nemen en je zakelijke successen te vergroten.
Voordelen analytics en dashboards
- Duidelijk overzicht
KPI’s bieden een duidelijk overzicht van essentiële salescijfers. - Waardevolle inzichten
Ontvang waardevolle inzichten van je leads, contactpersonen, campagnes en meer.
- Procesvisualisatie
Visualiseer salesprocessen, analyseer conversiepercentages en identificeer knelpunten.
- Trendanalyse
Vergelijk je actuele salesprestaties met de verwachte trends. - Vergelijk gegevens
Vergelijk verschillende meetgegevens met behulp van een vergelijkingstabel.
- Betere Besluitvorming
Neem snel geïnformeerde beslissingen, wat resulteert in betere resultaten.

Geef je data vorm met grafieken
Met Zoho CRM visualiseer je eenvoudig je salesinzichten, zoals cirkeldiagrammen of heatmaps. Je hebt de vrijheid om uit diverse diagramstijlen te kiezen, of je nu een grafiek wilt maken van een bestaand rapport of direct een nieuwe wilt creëren zonder een rapport te selecteren. Gebruik vooraf gedefinieerde sjablonen om het grafiektype te vinden dat het beste bij jouw gegevens past.
