Aangepast aan jouw wensen
Zoho CRM sluit naadloos aan op jouw werk en jouw bedrijfsprocessen, waardoor je op de voor jou ideale manier kunt (samen)werken. Zoho CRM past zich aan jouw wensen aan. Jij vinkt aan of vult in wat je nodig hebt en het wordt geregeld. Zoho CRM is de bekendste en meest gebruikte applicatie binnen Zoho One. Want alles wat je nodig hebt om je verkoopproces, leadgeneratie, prognoses en contactbeheer te laten slagen, heb je hiermee direct binnen handbereik. De populariteit van Zoho CRM is eenvoudig te verklaren: hoogstaande functionaliteiten, groot gebruiksgemak en een scherpe prijs.
Manage je verkoop- en marketingactiviteiten
Zoho CRM is het perfecte hulpmiddel voor het optimaal structureren en managen van je verkoop- en marketingactiviteiten. Met Zoho CRM beheer je het gehele proces van prospect tot (betalende) klant. Daarbij is het genereren van data van al je prospects en klanten van grote toegevoegde waarde. Hierdoor wordt het mogelijk om exact op het juiste moment, naar de juiste klant of prospect de juiste informatie te sturen.
Van lead, opportunity, en offerte tot uiteindelijk het tekenen van de order. Het complete sales en marketingproces wordt door Zoho CRM ondersteund. Zodat jij meer verkoopt in minder tijd. Belangrijk daarbij is dat de segmentatie van accounts en contacten consequent wordt doorgevoerd tussen alle modules in Zoho CRM, waardoor manuele handelingen tot een minimum worden beperkt.
Alles bij elkaar
Met Zoho CRM is het organiseren van je klantdata geen opgave meer. Want je beschikt over veel informatie, waarschijnlijk meer dan je verwacht. Je hebt altijd en overal toegang tot een gestructureerde, overzichtelijke informatieomgeving. Een klant in de watten leggen, dat doe je samen. En ook prospects winnen doe je met een team. Effectief samenwerken in het sales- en supportproces is dus van groot belang. Met Zoho CRM werken je afdelingen sales, marketingcommunicatie en customer support als één team samen zodat interactie met prospects en klanten vlot en eenduidig verloopt. Alles over je prospect of klant staat bij elkaar op één plek, inclusief social media, verkooppunten, communicatiekanalen, campagnetools en nog veel meer.
Workflows
Door de geavanceerde workflow- en blueprintmogelijkheden kun je het gewenste proces volledig ondersteunen en zelfs afdwingen. Hiermee zorg je ervoor dat de kwaliteit van je team standaard zeer hoog is. Je medewerkers krijgen immers alle tools en informatie die ze nodig hebben om hun werk optimaal uit te voeren. Je team volgt het proces dat je (potentiële) klant doormaakt en is in staat om vanuit een volledig klantbeeld te werken aan een consistente klantervaring tijdens de volledige customer journey. Een standaard workflow genereert reacties naar aanleiding van acties. Met blueprint kun je het gehele proces vastleggen en daarmee zorgen dat alle kwaliteitsnormen worden gerealiseerd. Door notificaties en escalaties die automatisch worden ingezet, mist je team nooit meer een deadline.
Alle informatie die je nodig hebt
Je maakt afspraken met je klanten en stelt doelen voor je eigen organisatie. Zoho ondersteunt je bij het nakomen van je afspraken en het behalen van de doelen. Signaleringen, notificaties en vastgestelde processen zorgen ervoor dat niets of niemand wordt vergeten. En met Zoho ben je er zeker van dat snelheid niet ten koste gaat van kwaliteit. Alle benodigde (management)informatie is continu met één klik beschikbaar. Die informatie gaat niet uitsluitend over prestaties en bereikte doelen, maar ook over klanttevredenheid. Alle informatie die nodig is om jouw organisatie te sturen, te laten groeien en te verbeteren is beschikbaar binnen de Zoho omgeving. Op jouw desktop, laptop, tablet of smartphone.
Altijd en overal klantcontact
Met Zoho CRM bereik je klanten via elk kanaal: telefoon, e-mail, livechat en sociale media. Als klanten met jouw bedrijf communiceren, ontvang je daar een realtime melding van. Je meet eenvoudig de effectiviteit van de communicatie met je klanten en vind zo de beste tijd en het beste kanaal om contact met ze op te nemen.
Vind alles wat je zoekt
Met de geavanceerde zoekfuncties in Zoho CRM vind je precies wat je nodig hebt om je dagelijkse activiteiten sneller te kunnen uitvoeren. Werk realtime samen in documenten, data feeds en agenda´s. Blijf op de hoogte van je KPI’s en ROI’s, zie waar je teams in uitblinken en ontdek ook waarin ze nog training nodig hebben.
Bespaar tijd
Net als met alle Zoho-oplossingen, bespaar je tijd met CRM doordat je elk aspect van je bedrijfsvoering kunt automatiseren, waardoor je minder terugkerende handelingen hoeft te doen. Je stroomlijnt je verkoopprocessen en volgt activiteiten beter op met optimale workflows. Bedrijfsprestaties en -processen zijn direct inzichtelijk: denk aan stuurcijfers zoals nieuw binnengekomen leads, openstaande offertes, commerciële en financiële omzet en cash flow.
Veilig en betrouwbaar
Met geavanceerde beveiligingsfuncties zoals versleuteling, audit logs, IP-beperkingen en two-factor authenticatie beschermt Zoho CRM je gegevens op een handige manier. Alleen de gebruikers die jij autoriseert krijgen toegang.
Customize
Je kunt Zoho CRM op allerlei manieren afstemmen op de behoeftes van je bedrijf: velden toevoegen, taken aanmaken voor collega’s, offertes opvolgen, orders binnenhalen, facturen uitsturen… Je vult de software met je wensen en vervolgens denkt de software als het ware voor jou na. Hoe gemakkelijk wil je het hebben?
Integreren en uitbreiden
Zoho CRM is makkelijk uit te breiden met andere applicaties, extensies en integraties zoals Google Adwords, Gmail/Gsuite, Office 365, Mailchimp, Dropbox, Eventbrite en natuurlijk met alle andere Zoho applicaties waarvan Zoho CRM vaak het middelpunt is.
Makkelijk overstappen
Gebruik je op dit moment een andere CRM-oplossing? Je hoeft je geen zorgen te maken over de overstap. Het Zoho-migratiesysteem Zwitch helpt je om al je bestaande verkoopgegevens in een paar klikken over te brengen naar Zoho CRM.
Hulp bij de ‘inrichting’
Het zal je niet verbazen dat Mobile XL Zoho CRM een fantastische tool vindt. De inrichting van deze tool is bepalend voor het succes. Als Zoho adviseurs helpen wij u graag bij de implementatie. Wij starten bij het analyseren van de processen, zodat we die kunnen vertalen in een juiste CRM-implementatie.