Werk efficiënt met behulp van automatisering en workflows
Automatiseer routinetaken en stel workflows in om processen te stroomlijnen. Daardoor kunnen medewerkers sneller reageren en neemt de klanttevredenheid toe.
SLA’s
In Zoho Desk kun je met SLA’s (Service Level Agreements) bepalen welke tickets prioriteit hebben en ervoor zorgen dat alle tickets tijdig worden beantwoord, zonder handmatig in te grijpen. Daarnaast kun je workflows automatiseren, zodat automatische acties worden uitgevoerd zodra een ticket binnenkomt, waardoor het proces efficiënter en vloeiender verloopt.
Tijdgebonden workflows
Zoho Desk biedt een handige functie waarmee je geen enkel ticket uit het oog verliest. Dit wordt mogelijk gemaakt door tijdgebonden workflows.
Medewerkers ontvangen meldingen wanneer een ticket te lang openstaat of wanneer ze een reactie niet op tijd hebben bekeken.
Een e-mail kan automatisch naar leidinggevenden worden gestuurd als een ticket te lang niet is toegewezen of als een medewerker te veel tijd aan een oplossing besteedt.
Automatisering
Met Zoho Desk kun je workflow automatisering instellen om regels uit te voeren op basis van specifieke voorwaarden. Dit maakt het mogelijk om e-mailmeldingen te automatiseren, taken aan verschillende gebruikers toe te wijzen en veldwaarden automatisch bij te werken. Hierdoor worden routinetaken automatisch uitgevoerd, wat de productiviteit verhoogt.
Wist je dat?
Met een gestructureerde workflow beheer je binnenkomende tickets efficiënt.
Deze workflow eenvoudig aangepast kunnen worden.
Je kunt tickets automatisch toewijzen aan medewerkers of afdelingen op basis van eigenschappen of trefwoorden.
Als een ticket aan de gestelde criteria voldoet, ontvangen de betrokken medewerkers of teams een melding en worden de taken automatisch toegewezen.