Zoho Desk

Zoho Desk mobile
Zoho Desk logo

Zoho Desk

Omdat klantenservice het hart van je bedrijf is

Verhoog de productiviteit van uw medewerkers en verbeter de prestaties op hetzelfde moment

Zoho Desk helpt je bedrijf bij het opbouwen en onderhouden van goede relaties met je klanten. De productiviteit van je klantenservice- en helpdeskmedewerkers stijgt, net als de tevredenheid van je klanten.

Met Zoho Desk converteer je elke vraag of klacht naar een ticket, stel je prioriteiten vast en volg en behandel je tickets op één plaats. Dit helpt je klantenservicemedewerkers om beter met klanten te communiceren en problemen efficiënter af te handelen.
Het maakt niet uit of een vraag of klacht (ticket) binnenkomt via e-mail, chat, telefoon, webformulier, social media of rechtstreeks via het klantportaal van Zoho Desk; het ticket wordt direct aan het juiste team of de juiste persoon toegewezen om af te handelen.

Zoho Desk Dashboard
Prioriteiten

De ticketingsoftware Zoho Desk helpt prioriteit te geven aan belangrijkere taken, zodat werknemers de meest dringende/kostbare problemen als eerste oplossen. Je kan eenvoudig een classificatiesysteem ontwerpen voor workflow waarbij bepaalde problemen in bepaalde prioriteitscategorieën vallen. Dit is een groot voordeel ten opzichte van de werkwijze zonder ticketingsoftware, waarbij werknemers problemen gewoon oplossen in de volgorde waarin ze binnenkomen.

Ticket Inzicht

Een overzicht per ticket van elke interactie die medewerkers hebben gehad met een klant, evenals de eigenschappen van het ticket en alle gerelateerde artikelen uit de ‘knowledge base’. Op deze manier is het navigeren tussen tickets in Zoho Desk eenvoudiger en kan de geautoriseerde persoon snel de inhoud verifiëren voordat hij of zij een ticket toewijst, verwijdert of markeert als spam.
Samenwerking met collega’s
Veel problemen vereisen de expertise van meer dan één klantenservice- of helpdeskmedewerker. Met Zoho Desk kunnen collega’s makkelijk met elkaar samenwerken. Dit zorgt ervoor dat collega’s elkaar sneller om hulp vragen in plaats van langdurig zelf te worstelen om het probleem op te lossen. Dit vertaalt zich in tevreden medewerkers en tevreden medewerkers zorgen voor tevreden klanten.

Klantportaal

Dankzij het klantportaal van Zoho Desk hebben je klanten toegang tot al hun tickets en zien ze de status. Ook kan je klanten toegang geven tot handige informatie, zoals de FAQ. Met een FAQ kunnen klanten zelf het antwoord vinden op de meest gestelde vragen, wat je helpdesk ontlast.

Integratie met CRM

Integreer je Zoho Desk met Zoho CRM dan kan je altijd, op iedere plek op ieder moment, bij alle klantgegevens. De tickets zijn te zien in het CRM en hangen net als mailtjes, taken, afspraken offertes en facturen aan een klant. Meer en beter overzicht kan je simpelweg niet krijgen.

Zoho CRM
De professionele CRM oplossing voor MKB en Enterprise. Laat je verrassen door de uitgebreide mogelijkheden en ontdek de unieke toepassingen.
Zoho Assist
Vanuit je helpdesk software direct toegang krijgen tot de computer van je klant. Voor snelle oplossingen. Snel tot de kern van het probleem kunnen komen.
Zoho Bugtracker
Zoho Bugtracker gebruikt intuïtieve dashboards en snelle aangepaste weergaven om bugs op te sporen, te organiseren en te beheren.

Licentie Prijzen Zoho Desk

Afhankelijk van je gebruik is er altijd een perfecte configuratie. Vraag advies voor jouw ideale Zoho Desk configuratie.

 

Standard
12per agent / maand
E-mailticketing
Klantbeheer
Helpcentrum
Privé kennisdatabase
Vooraf gedefinieerde SLA's
Macro's
Meertalige helpdesk
Mobiele apps
5 dagen in de week, 24 uur per dag telefoon, chat en e-mailondersteuning
Sociale kanalen en communitykanalen
Tickets beheren op basis van producten
Themagalerie voor het helpcentrum
Openbare kennisdatabase
SLA’s en escalaties
Workflow-, toewijzings- en supervisieregels
Klanttevredenheidscijfers
Rapporten en dashboards
Werkmodi voor tickets
Marktplaatsuitbreidingen en -integraties
ASAP - Integreerbare zelfservice
Mobiele SDK
Add-On (€5/Light Agent)
Professional
20per agent / per maand
Alles onder Standard +
Ticketing voor meerdere afdelingen
Teammanagement
Telefonie
Automatische tijdregistratie
Blauwdruk - basis procesbeheer
Round-robin-tickettoewijzing
Conflictdetectie voor medewerkers
Taken, gebeurtenissen en gesprekslogboek
Ticketsjablonen
Extensies voor privémarktplaats
SLA-dashboards
Tickets delen
Mobiele SDK
24 uur per dag, 5 dagen per week ondersteuning via chat
Add-On (€5/Light Agent)
Enterprise
35per agent / per maand
Alles van Professional +
Live Chat
Zia - Artificial Intelligence (Bèta)
Aanpassing van uw helpcentrum
Multi-brand helpcentrum
Geavanceerd procesbeheer
Aangepaste functies
IVR op meerdere niveaus
Algemene rapporten en dashboards
Geplande rapporten
Contractbeheer
Validatieregels
Veldinzicht
Meerdere kantooruren en vakanties
Op rollen gebaseerd delen van gegevens
50 Light-medewerkers
Add-On (€5/Light Agent)

Probeer nu gratis de Zoho People Plus Suite

Zoho People Plus is een set van unieke applicaties, geïntegreerd in één suite. Het geeft uw personeel en uw HR-teams kracht. Elk HR-team kan nu veel eenvoudiger zijn werk doen en uw medewerkers maximaal ondersteunen.

Zoho CRM Plus banner
Call Now ButtonSnel contact