Klantbeheer vanuit één interface
Beheer sales, marketing en klantenservice vanuit één interface met Zoho CRM. Hierdoor kun je beter inspelen op de behoeften van je klanten en de algehele klanttevredenheid verhogen.
Klantbeheer functionaliteiten
Met Zoho CRM beheer je klantdata efficiënt en effectief. Het systeem centraliseert onder andere e-mails, offertes, contracten, en documenten, zodat je altijd toegang hebt tot cruciale informatie. Verder kun je activiteiten van klanten volgen, zoals e-mailcampagnes en websitebezoeken. Door deze gegevens te integreren, krijg je waardevolle inzichten die je helpen om gerichte campagnes te voeren en klantrelaties te verbeteren.
Meerdere kanalen op één plek
Wees gemakkelijk bereikbaar voor je klanten, zelfs in een tijd waarin ze verschillende kanalen gebruiken om contact op te nemen. Of het nu gaat om een vertrouwde e-mail of telefoongesprek, of modernere vormen van communicatie zoals een social media-opmerking of een bezoeker die via live chat contact opneemt, Zoho CRM zorgt ervoor dat je al deze kanalen overzichtelijk beheert vanuit één centrale interface.
Geoptimaliseerd klantbeheer
Met Zoho CRM houd je al je klant informatie overzichtelijk op één plek. Je krijgt inzicht in de momenten waarop klanten of potentiële klanten contact hebben opgenomen en kunt bepalen wanneer het het beste is om opnieuw contact op te nemen. Daarnaast zie je via welke kanalen je het meest effectief kunt communiceren. Dit stelt je in staat om gemakkelijk een persoonlijkere benadering per klant te bieden.
Voordelen klantbeheer in Zoho CRM
Ontvang meldingen van klanten in real-time.
Een compleet overzicht van alle klant communicatie binnen je bedrijf.
Behoud je huidige klanten en werf eenvoudig nieuwe klanten.
Neem moeiteloos een contact over zonder belangrijke informatie te missen.