Bied uitstekende klantenservice met multi-channel support van Zoho Desk

Dankzij het multi-channel support ticketsysteem van Zoho Desk worden tickets uit diverse kanalen op één plek verzameld. Zo werk je efficiënter en geef je klanten sneller een antwoord.

Verhoog Klanttevredenheid

Klanten verwachten vandaag de dag snelle en consistente ondersteuning, ongeacht het kanaal waarmee ze contact opnemen. Of het nu via e-mail, live chat, social media of telefoon is, met Zoho Desk beheer je al je klantvragen vanuit één centrale omgeving. Hierdoor kun je efficiënt werken, sneller reageren en de klanttevredenheid aanzienlijk verhogen.

Ondersteun jouw klanten via deze kanalen

E-mail

Vragen of klachten die via e-mail binnenkomen, worden automatisch omgezet in tickets en overzichtelijk weergegeven in jouw ticketing tool. Zo kun je eenvoudig reageren en meerdere e-mailadressen beheren.

VoIP telefonie

Integratie met telefoonsystemen stelt servicemedewerkers in staat om telefoontjes rechtstreeks via Zoho Desk te beheren. Verder kun je eenvoudig gesprekken registreren en omzetten in een ticket of koppelen aan bestaande tickets.

Social media

Beheer klantcommunicatie op Facebook, Instagram en Twitter direct vanuit jouw ticketsysteem. Reageer op berichten en stel trefwoordwaarschuwingen in om geen enkel bericht te missen.

Chat

Vanuit je website kunnen klanten direct communiceren met medewerkers of een geavanceerde AI-Bot, waardoor je eenvoudig gepersonaliseerde ondersteuning kan bieden. Live chats kunnen snel in tickets worden omgezet als verdere opvolging nodig is.

Self-service

Door middel van kennisbank en communityforums kunnen klanten zelf antwoorden vinden op hun vragen, waardoor de behoefte aan directe ondersteuning afneemt en ze sneller geholpen worden. Dit vermindert de druk op jouw supportteam.

Geïntegreerde formulieren

Formulieren kunnen geïntegreerd worden in je website, nieuwsbrieven of onder QR-codes. Dit brengt structuur in binnenkomende vragen en maakt het makkelijker voor klanten om jou te bereiken.

Whatsapp Business

De integraties met WhatsApp voor Business biedt de mogelijkheid om in hele korte lijnen met de klant te communiceren. Dit versnelt de responstijd en verhoogt de klanttevredenheid.