Zoho Lens is dé augmented reality-software voor support op afstand
Met Zoho Lens kun je eenvoudig en snel ondersteuning op afstand bieden met behulp van augmented reality (AR)-software. Hiermee beheer je externe computers eenvoudig en verbeter je zo de klanttevredenheid.
Wat is Zoho Lens?
Als je het probleem van je klant direct kunt zien, kun je gerichter advies geven om het op te lossen. Dit is precies wat Zoho Lens mogelijk maakt. Met behulp van augmented reality (AR)-software kun je op afstand ondersteuning bieden via een smartphonecamera of smartglass. Zo kunnen je medewerkers vanuit hun bureau nauwkeurige instructies geven om problemen op te lossen.
De voordelen van Zoho Lens
- De optie om de camerastream te pauzeren voor een beter beeld
- De optie om snapshots te maken voor nadere analyse van een probleem
- Bepaal welke werknemers assistentie kunnen geven
- Analyseer en zie gegevens in met behulp van de uitgebreide sessierapporten
- Handhaaft een industrienorm voor veilige verbindingen
Zoho Lens functionaliteiten
AR-annotaties
Maak de communicatie met je klant nog eenvoudiger met AR-annotaties. Je klant kan pijlen plaatsen om het probleem duidelijk te markeren en misverstanden te voorkomen. Jij kunt ook op het scherm tekenen om de beste ondersteuning te bieden en alles helder uit te leggen.
Neem sessies op
Wil je een eerdere sessie herbekijken? Dat kan! Met Zoho Lens kun je je sessies op afstand opnemen, zodat je ze eenvoudig kunt terugkijken om ervan te leren of om zonder moeite een sessie voort te zetten zonder iets te missen.
Werk moeiteloos samen
Voor bepaalde problemen heb je meerdere mensen nodig om ze op te lossen. Met Zoho Lens kun je eenvoudig samenwerken met verschillende medewerkers aan het probleem van je klant. Nodig ze gemakkelijk uit via een e-mail of SMS.
Flexibiliteit en aanpassingsvermogen
Zoho Lens is een toonaangevende software voor AR ondersteuning die eenvoudig aan te passen is aan jouw bedrijf. Je kunt het portaal beheren en aanpassen met uitgebreide functies die aan al je behoeften voldoen. Personaliseer met je bedrijfslogo, favicon en e-mailsjablonen, zodat het past bij je branding. Pas ook je portaal-URL aan voor een sterke merkidentiteit.

Antwoorden op je vragen
- Wat is Zoho Lens?
Zoho Lens is een augmented reality (AR)-software waarmee je realtime assistentie op afstand kunt bieden aan klanten met behulp van een smartphonecamera of smartglass.
- Kan ik de branding van Zoho Lens aanpassen aan mijn bedrijf?
Ja, je kunt het logo, de naam en het favicon van je bedrijf aanpassen in Zoho Lens en bovendien een persoonlijke portal-URL gebruiken.
- Is het mogelijk om een sessie op te nemen in Zoho Lens?
Ja, dit is mogelijk. Je kunt eenvoudig een sessie opnemen en deze terugvinden in Zoho Lens.
- Kan ik meer gebruikers toevoegen?
Ja, je kunt een willekeurig aantal gebruikers uitnodigen voor je organisatieaccount. De beheerder heeft de mogelijkheid om specifieke rechten aan elke gebruiker binnen de organisatie toe te kennen.
- Kan ik een gratis proefversie krijgen?
Ja, je kunt je aanmelden voor onze gratis proefversie van 15 dagen. Tijdens deze proefperiode kun je profiteren van alle voordelen en functionaliteiten van Zoho Lens.
Bekijk ook andere Zoho modules zoals: Zoho assist, Zoho projects, Zoho Analystics en zoho campaigns
