Zoho Desk als complete helpdeskoplossing
Klantenservice is een dienst waar je het verschil kunt maken. Je wil niet alleen snel en effectief reageren, maar ook kostenefficiënt opereren. Zoho Desk, een veelzijdige helpdesk software, speelt een cruciale rol in deze ontwikkelingen. Het stelt bedrijven in staat om serviceprocessen te optimaliseren, aanzienlijk tijd te besparen voor hun werknemers en de kosten te verlagen. De klanttevredenheid wordt verhoogd met als resultaat een verhoogde omzet.
Mobile XL is je ervaren premium partner voor integratie en implementatie van Zoho Desk
.
De vier voordelen van Zoho Desk
Gebruiksvriendelijk
Intuïtieve dashboards en eenvoudig te navigeren workflows
Automatisering
Efficiënt beheer van tickets met automatiseringsopties zoals SLA’s en macro’s
Multichannel
Beheer tickets vanuit e-mail, sociale media, live chat, en meer in één platform
Integraties
Naadloze koppelingen met andere Zoho-apps en externe tools
…
Wij zijn Mobile XL
Eigenwijs en toonaangevend
…
…
- Ervaring Een jarenlang opgebouwde ervaring maakt dat we de markt door en door kennen
- Innovatie We gebruiken de nieuwste technologieën voor de beste oplossingen
- Klantgericht Jouw tevredenheid staat bij ons voorop. We luisteren en passen onze diensten aan jouw wensen aan
.
Sem Hartog
E: sem@mobile-xl.nl
T: +31 85 3031346
.
.
Zoho Desk vs andere aanbieders
Zoho Desk biedt een breed scala aan functies, maar hoe steekt het af tegen andere aanbieders? Vergelijk gebruiksvriendelijkheid, functionaliteiten en prijs om de beste keuze voor jouw bedrijf te maken.