Zoho Desk maakt de klantenservice het hart van het bedrijf

Zoho Desk is de eerste contextbewuste customer support software in de branche die bedrijven helpt op de klant te focussen. Van het verhogen van de productiviteit van uw medewerkers en het doorspitten van prestatiecijfers, tot samenwerken met andere apps die u gebruikt: kom tot de kern van uw klantenservice.

 

Zoho Desk

Multichannel support en ticket oplossing. Maak de efficientie slag en verhoog de tevredenheid van je klanten

Zoho Desk logo
Zoho Bugtracker

Een eenvoudige, snelle en schaalbare toepassing voor het bijhouden van bugs waarmee u bugs eenvoudig beheert en producten van topkwaliteit levert.

Zoho Bugtracker

Customer Support Software

Zoho Assist logo
Zoho Assist

Snel externe ondersteuning voor klanten via webgebaseerde, on-demand ondersteuningssessies op afstand. Eenvoudig instellen van onbeheerde, externe toegang en beheer van computers op afstand. Volledig veilig en betrouwbaar.

Zoho Lens
Zoho Lens

Interactieve hulp op afstand met Augmented Reality. Bespaar tijd en kosten door op afstand mee te kijken wat de monteur of klant kan zien. Minder reistijd en snellere oplossingen.

Creëer en automatiseer je Support en Customer Service

Zoho Desk Support Proces

Licentie Prijzen Zoho Desk

Een passende customer support oplossing voor iedere organisatie. Vraag advies voor jouw ideale configuratie.

Standaard
€12pers / mnd
Social integratie
Product integratie
FAQ kennisdatabank
SLA's en escalaties
Worklfow
Klanttevredenheids meting
Reports and Dashboards
ASAP - zelfservice
Teammanagement
Blauwdruk
Automatische tijdregistratie
.. en nog veel meer
Professional
€20pers / mnd
Ticket voor afdelingen
Teammanagement
Telefonie integratie
Automatische tijdregistratie
Blauwdruk
Round-robin-tickettoewijzing
Conflictdetectie
Ticketsjablonen
SLA dashboards
Tickets delen
Zia Artificial Intelligence
Live Chat
Multibranding
Validatieregels
... en nog veel meer
Enterprise
€35pers / mnd
Live Chat
ZIA Artificial Intelligence
Aanpassing van helpcentrum
Multi-branding
Geavanceerd procesbeheer
Aangepast functies
IVR
Geplande rapporten
Contractbeheer
Validatieregels
Veldinzicht
Meerdere kantooruren

Probeer nu gratis het Zoho Unified Customer Experience Platform

Bedien de klant op zijn wenken in ieder stadia van de customer life cycle en maak van hen een ambassadeur van je merk. De Ferrari onder de CRM oplossingen. De ultieme versie van de Zoho Sales en Marketing mogelijkheden.

Zoho CRM Plus banner

Call Now Button