Zoho Desk maakt de klantenservice het hart van het bedrijf
Zoho Desk is de eerste contextbewuste customer support software in de branche die bedrijven helpt op de klant te focussen. Van het verhogen van de productiviteit van uw medewerkers en het doorspitten van prestatiecijfers, tot samenwerken met andere apps die u gebruikt: kom tot de kern van uw klantenservice.
Zoho Desk
Multichannel support en ticket oplossing. Maak de efficientie slag en verhoog de tevredenheid van je klanten
Zoho Bugtracker
Een eenvoudige, snelle en schaalbare toepassing voor het bijhouden van bugs waarmee u bugs eenvoudig beheert en producten van topkwaliteit levert.
Zoho Assist
Snel externe ondersteuning voor klanten via webgebaseerde, on-demand ondersteuningssessies op afstand. Eenvoudig instellen van onbeheerde, externe toegang en beheer van computers op afstand. Volledig veilig en betrouwbaar.
Zoho Lens
Interactieve hulp op afstand met Augmented Reality. Bespaar tijd en kosten door op afstand mee te kijken wat de monteur of klant kan zien. Minder reistijd en snellere oplossingen.
Creëer en automatiseer je Support en Customer Service

Licentie Prijzen Zoho Desk
Een passende customer support oplossing voor iedere organisatie. Vraag advies voor jouw ideale configuratie.
